Regulamin Serwisu internetowego
– Forum Concept sp. z o.o.
- Postanowienia Ogólne
- Niniejszy Regulamin skierowany jest do wszystkich osób korzystających z Serwisu Internetowego Forum Concept, chyba że dane postanowienie stanowi inaczej. Postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają na celu wyłączać ani ograniczać jakichkolwiek praw konsumentów lub osób fizycznych, o których mowa w art. 385[5] Kodeksu Cywilnego, przysługujących im na mocy bezwzględnie wiążących przepisów prawa. W przypadku niezgodności postanowień niniejszego Regulaminu z powyższymi przepisami, pierwszeństwo przysługuje tym przepisom.
- Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Serwisie Internetowym, w związku z realizacją postanowień niniejszego Regulaminu jest Usługodawca. Dane osobowe przetwarzane są w celach, przez okres i w oparciu o podstawy i zasady wskazane w Polityce prywatności opublikowanej na stronie Serwisu Internetowego. Polityka prywatności zawiera przede wszystkim zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Administratora w Serwisie Internetowym, w tym podstawy, cele i okres przetwarzania danych osobowych oraz prawa osób, których dane dotyczą, a także informacje w zakresie stosowania w Serwisie Internetowym plików cookies oraz narzędzi analitycznych. Korzystanie z Serwisu Internetowego, podobnie jak składanie Rezerwacji, jest dobrowolne. Podobnie związane z tym podanie danych osobowych przez korzystającego z Serwisu Internetowego jest dobrowolne, z zastrzeżeniem wyjątków wskazanych w polityce prywatności (np. zawarcie Umowy oraz obowiązki ustawowe Usługodawcy).
- Niniejszy regulamin stanowi regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1513).
- Definicje.
– Usługodawca – Forum Concept sp. z o.o., z siedzibą ul. Marii Konopnickiej 28, 30-302 Kraków, NIP: 6762685376, REGON: 540678356, KRS: 0001150096,
– Serwis internetowy – należąca do Usługodawcy www.forumff.pl, za pośrednictwem której Usługobiorca, może składać zamówienia na usługi świadczone przez Usługodawca: bowling i bilard,
– Usługa – usługa świadczona przez Usługodawcę na rzecz Klienta: bowling i bilard.
– Usługobiorca (Klient) – (1) osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych; (2) osoba prawna; albo (3) jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną – korzystająca albo zamierzająca korzystać z Serwisu internetowego, w tym również taka, która zainteresowana jest złożeniem Rezerwacji i zawarciem Umowy z Usługodawcą.
– Konsument – Klient będący osobą fizyczną, dokonujący czynności prawnej (umowy sprzedaży za pośrednictwem Serwisu internetowego), niezwiązanej bezpośrednio z prowadzoną działalnością gospodarczą lub zawodową (art. 22 Kodeksu Cywilnego)
– Regulamin – niniejszy regulamin Serwisu Internetowego określający, w szczególności zasady korzystania z Usług Elektronicznych, w tym warunki składania Rezerwacji.
– Usługa – usługa świadczona przez Usługodawcę na rzecz Klienta, na podstawie umowy zawartej pomiędzy stronami, za pośrednictwem Serwisu internetowego – w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron,
– Rezerwacja – wcześniejsze zamówienie Usługi opierające się na oświadczeniu woli Kupującego, zmierzające do zawarcia umowy sprzedaży Usługi w określonym w zamówieniu terminie oraz zakresie realizacji,
– Formularz rezerwacji – Usługa Elektroniczna, interaktywny formularz umożliwiający Usługobiorcy złożenie Rezerwacji poprzez określenie podstawowych warunków Umowy, w tym dokonanie wyboru dnia, godziny rezerwacji i sposobu płatności.
– Płatność – dokonywana przez Klienta zapłata na rzecz Usługobiorcy w celu wykonania zobowiązania pieniężnego powstałego w wyniku transakcji pomiędzy Klientem a Akceptantem, która stanowi pojedynczą transakcję płatniczą w rozumieniu ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o usługach płatniczych,
– Zwrot płatności – zwrot ceny zakupionej Usługi dokonywany przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient przy płatności za daną Usługę,
– Dzień roboczy – inny dzień niż sobota lub niedziela oraz inny dzień ustawowo wolny od pracy, w którym sprzedawca prowadzi swoją działalność,
– Polityka prywatności – dokument obejmujący szczegółowe informacje w zakresie zasad ochrony danych osobowych Usługobiorcy przez Usługodawcę, zamieszczony na stałe na stronie Serwisu internetowego,
– Kodeks cywilny – ustawa Kodeks cywilny z dnia 23 maja 1964 r.,
– Ustawa o Prawach Konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r., poz.827 z zm.).
– Dzień – 24 godziny.
- Dane rejestrowe:
Nazwa sklepu: Forum Concept,
Adres www: www.forumff.pl,
Nazwa rejestrowa firmy: Forum Concept sp. z o.o.
Adres rejestrowy firmy: ul. Marii Konopnickiej 28, 30-302 Kraków,
NIP: 6762685376,
REGON: 540678356,
KRS: 0001150096
- Dane kontaktowe:
Numer telefonu: +48 571 204 917.
Adres e-mail: biuro@forumff.pl,
Adres do doręczeń sprzedawcy: ul. Marii Konopnickiej 28, 30-302 Kraków.
- Waluta sprzedaży.
Ceny podane na www.forumff.pl są wyrażone w polskich złotych (PLN) i zawierają podatek VAT.
- Anulowanie rezerwacji.
Rezerwacja może zostać bezkosztowo anulowana najpóźniej na 2 dni przed dniem świadczenia usługi. W takim przypadku wpłacona przedpłata zostanie zwrócona w terminie 7 dni od terminu anulowania rezerwacji. Zwrot następuje z wykorzystaniem tej samej formy płatności, której użył Klient, przy dokonaniu przedpłaty. W przypadku rezygnacji w terminie krótszym niż 2 dni kwota przedpłaty nie podlega zwrotowi.
- Przetwarzanie danych kartowych.
W przypadku płatności kartą Usługodawca będzie przetwarzał podane niżej dane:
– nazwa karty płatniczej,
– numer karty płatniczej,
– informacje do kiedy karta płatnicza jest ważna (miesiąc/rok),
– kod CVV,
– kwotę transakcji.
- Ogólne warunki korzystania z Serwisu internetowego.
- Korzystać z serwisu internetowego i jego usług elektronicznych na warunkach wskazanych w regulaminie może każdy usługobiorca.
- Usługodawca za pośrednictwem serwisu świadczy usługi elektroniczne polegające na rezerwacji: bowling i bilard, udostępnianiu informacji o Usługodawcy, a także na umożliwieniu złożenia i opłacenia rezerwacji przy pomocy formularza rezerwacji.
- Szczegółowy opis usług elektronicznych i zasad ich działania dostępny jest na stronach serwisu internetowego oraz w niniejszym regulaminie.
- Korzystanie z usług elektronicznych jest bezpłatne, z zastrzeżeniem, że złożenie rezerwacji przy pomocy formularza rezerwacji może prowadzić do zawarcia umowy z usługodawcą, która pociąga za sobą obowiązek zapłaty. Usługobiorca jest informowany z wyprzedzeniem na stronach serwisu o wszelkich opłatach wynikających ze składanej rezerwacji.
- Usługobiorca obowiązany jest do korzystania z serwisu internetowego w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami, mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych oraz praw autorskich i własności intelektualnej usługodawcy, innych usługobiorców oraz osób trzecich. Usługobiorca obowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym. Usługobiorcę obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym. Usługobiorcy zabrania się wykorzystywania serwisu internetowego do rozpowszechniania niezamówionych informacji handlowych (spam). Usługobiorcy zabrania się także podejmowania jakichkolwiek działań zakłócających prawidłowe funkcjonowanie serwisu.
- Usługodawca przestrzega art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1513), zgodnie z którym: nie ponosi odpowiedzialności za przechowywane dane ten, kto udostępniając zasoby systemu teleinformatycznego w celu przechowywania danych przez usługobiorcę nie wie o bezprawnym charakterze danych lub związanej z nimi działalności, a w razie otrzymania urzędowego zawiadomienia lub uzyskania wiarygodnej wiadomości o bezprawnym charakterze danych lub związanej z nimi działalności niezwłocznie uniemożliwi dostęp do tych danych.
- Usługodawca podejmuje należyte starania, aby korzystanie z serwisu internetowego było dla usługobiorców bezpieczne. Korzystanie z serwisu wiąże się jednak ze standardowymi zagrożeniami występującymi w sieci internet. Podstawowym zagrożeniem każdego użytkownika internetu, w tym osób korzystających z usług elektronicznych, jest możliwość „zainfekowania” systemu teleinformatycznego przez różnego rodzaju złośliwe oprogramowanie tworzone głównie w celu wyrządzania szkód lub uzyskania nieuprawnionego dostępu do danych usługobiorcy. Dla uniknięcia zagrożeń z tym związanych, usługodawca zaleca, aby usługobiorca zaopatrzył swój sprzęt, który wykorzystuje podłączając się do Internetu, w program antywirusowy i stale go aktualizował, instalując jego najnowsze wersje, a także aktualizował na bieżąco przeglądarkę internetową oraz system operacyjny swojego urządzenia końcowego.
VIII. Procedura rozpatrywania reklamacji dotyczących Serwisu internetowego.
- Podstawa i zakres odpowiedzialności Usługodawcy za działanie Serwisu Internetowego oraz Usług Elektronicznych są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym, Ustawie o Prawach Konsumenta oraz ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
- Reklamacja może zostać złożona:
a/ pisemnie na adres: Forum Concept sp. z o.o., ul. Marii Konopnickiej 28, 30-302 Kraków.
b/ w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@forumff.pl.
- Usługodawca zaleca podanie w opisie reklamacji jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości, a także oczekiwań oraz danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
- W razie zmiany podanych danych kontaktowych przez składającego reklamację w trakcie rozpatrywania reklamacji zobowiązany jest on do powiadomienia o tym Usługodawcy.
- Do reklamacji mogą zostać załączone przez składającego reklamację dowody (np. zdjęcia, dokumenty) związane z przedmiotem reklamacji. Usługodawca może także zwrócić się do składającego reklamację z prośbą o podanie dodatkowych informacji lub przesłanie dowodów, jeżeli ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.
- Usługodawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania.
