Regulamin

Regulamin Serwisu internetowego

– Forum Concept sp. z o.o.

 

 

  1. Postanowienia Ogólne

 

  1. Niniejszy Regulamin skierowany jest do wszystkich osób korzystających z Serwisu Internetowego Forum Concept, chyba że dane postanowienie stanowi inaczej. Postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają na celu wyłączać ani ograniczać jakichkolwiek praw konsumentów lub osób fizycznych, o których mowa w art. 385[5] Kodeksu Cywilnego, przysługujących im na mocy bezwzględnie wiążących przepisów prawa. W przypadku niezgodności postanowień niniejszego Regulaminu z powyższymi przepisami, pierwszeństwo przysługuje tym przepisom.

 

  1. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Serwisie Internetowym, w związku z realizacją postanowień niniejszego Regulaminu jest Usługodawca. Dane osobowe przetwarzane są w celach, przez okres i w oparciu o podstawy i zasady wskazane w Polityce prywatności opublikowanej na stronie Serwisu Internetowego. Polityka prywatności zawiera przede wszystkim zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Administratora w Serwisie Internetowym, w tym podstawy, cele i okres przetwarzania danych osobowych oraz prawa osób, których dane dotyczą, a także informacje w zakresie stosowania w Serwisie Internetowym plików cookies oraz narzędzi analitycznych. Korzystanie z Serwisu Internetowego, podobnie jak składanie Rezerwacji, jest dobrowolne. Podobnie związane z tym podanie danych osobowych przez korzystającego z Serwisu Internetowego jest dobrowolne, z zastrzeżeniem wyjątków wskazanych w polityce prywatności (np. zawarcie Umowy oraz obowiązki ustawowe Usługodawcy).

 

  1. Niniejszy regulamin stanowi regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1513).

 

  1. Definicje.

 

– Usługodawca – Forum Concept sp. z o.o., z siedzibą ul. Marii Konopnickiej 28, 30-302 Kraków, NIP: 6762685376, REGON: 540678356, KRS: 0001150096,

Serwis internetowy – należąca do Usługodawcy www.forumff.pl, za pośrednictwem której Usługobiorca, może składać zamówienia na usługi świadczone przez Usługodawca: bowling i bilard,

Usługa – usługa świadczona przez Usługodawcę na rzecz Klienta: bowling i bilard.

– Usługobiorca (Klient) – (1) osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych; (2) osoba prawna; albo (3) jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną – korzystająca albo zamierzająca korzystać z Serwisu internetowego, w tym również taka, która zainteresowana jest złożeniem Rezerwacji i zawarciem Umowy z Usługodawcą.

– Konsument – Klient będący osobą fizyczną, dokonujący czynności prawnej (umowy sprzedaży za pośrednictwem Serwisu internetowego), niezwiązanej bezpośrednio z prowadzoną działalnością gospodarczą lub zawodową (art. 22 Kodeksu Cywilnego)

– Regulamin – niniejszy regulamin Serwisu Internetowego określający, w szczególności zasady korzystania z Usług Elektronicznych, w tym warunki składania Rezerwacji.

Usługa – usługa świadczona przez Usługodawcę na rzecz Klienta, na podstawie umowy zawartej pomiędzy stronami, za pośrednictwem Serwisu internetowego – w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron,

Rezerwacja – wcześniejsze zamówienie Usługi opierające się na oświadczeniu woli Kupującego, zmierzające do zawarcia umowy sprzedaży Usługi w określonym w zamówieniu terminie oraz zakresie realizacji,

– Formularz rezerwacji – Usługa Elektroniczna, interaktywny formularz umożliwiający Usługobiorcy złożenie Rezerwacji poprzez określenie podstawowych warunków Umowy, w tym dokonanie wyboru dnia, godziny rezerwacji i sposobu płatności.

Płatność – dokonywana przez Klienta zapłata na rzecz Usługobiorcy w celu wykonania zobowiązania pieniężnego powstałego w wyniku transakcji pomiędzy Klientem a Akceptantem, która stanowi pojedynczą transakcję płatniczą w rozumieniu ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o usługach płatniczych,

Zwrot płatności – zwrot ceny zakupionej Usługi dokonywany przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient przy płatności za daną Usługę,

Dzień roboczy – inny dzień niż sobota lub niedziela oraz inny dzień ustawowo wolny od pracy, w którym sprzedawca prowadzi swoją działalność,

Polityka prywatności – dokument obejmujący szczegółowe informacje w zakresie zasad ochrony danych osobowych Usługobiorcy przez Usługodawcę, zamieszczony na stałe na stronie Serwisu internetowego,

Kodeks cywilny – ustawa Kodeks cywilny z dnia 23 maja 1964 r.,

Ustawa o Prawach Konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r., poz.827 z zm.).

Dzień – 24 godziny.

  1. Dane rejestrowe:

 

Nazwa sklepu: Forum Concept,

Adres www: www.forumff.pl,

Nazwa rejestrowa firmy: Forum Concept sp. z o.o.

Adres rejestrowy firmy: ul. Marii Konopnickiej 28, 30-302 Kraków,

NIP: 6762685376,

REGON: 540678356,

KRS: 0001150096

 

  1. Dane kontaktowe:

 

Numer telefonu: +48 571 204 917.

Adres e-mail: biuro@forumff.pl,

Adres do doręczeń sprzedawcy: ul. Marii Konopnickiej 28, 30-302 Kraków.

 

  1. Waluta sprzedaży.

 

Ceny podane na www.forumff.pl są wyrażone w polskich złotych (PLN) i zawierają podatek VAT.

 

  1. Anulowanie rezerwacji.

 

Rezerwacja może zostać bezkosztowo anulowana najpóźniej na 2 dni przed dniem świadczenia usługi. W takim przypadku wpłacona przedpłata zostanie zwrócona w terminie 7 dni od terminu anulowania rezerwacji. Zwrot następuje z wykorzystaniem tej samej formy płatności, której użył Klient, przy dokonaniu przedpłaty. W przypadku rezygnacji w terminie krótszym niż 2 dni kwota przedpłaty nie podlega zwrotowi.

 

  1. Przetwarzanie danych kartowych.

 

W przypadku płatności kartą Usługodawca będzie przetwarzał podane niżej dane:

– nazwa karty płatniczej,

– numer karty płatniczej,

– informacje do kiedy karta płatnicza jest ważna (miesiąc/rok),

– kod CVV,

– kwotę transakcji.

 

  1. Ogólne warunki korzystania z Serwisu internetowego.

 

  1. Korzystać z serwisu internetowego i jego usług elektronicznych na warunkach wskazanych w regulaminie może każdy usługobiorca.
  2. Usługodawca za pośrednictwem serwisu świadczy usługi elektroniczne polegające na rezerwacji: bowling i bilard, udostępnianiu informacji o Usługodawcy, a także na umożliwieniu złożenia i opłacenia rezerwacji przy pomocy formularza rezerwacji.
  3. Szczegółowy opis usług elektronicznych i zasad ich działania dostępny jest na stronach serwisu internetowego oraz w niniejszym regulaminie.
  4. Korzystanie z usług elektronicznych jest bezpłatne, z zastrzeżeniem, że złożenie rezerwacji przy pomocy formularza rezerwacji może prowadzić do zawarcia umowy z usługodawcą, która pociąga za sobą obowiązek zapłaty. Usługobiorca jest informowany z wyprzedzeniem na stronach serwisu o wszelkich opłatach wynikających ze składanej rezerwacji.
  5. Usługobiorca obowiązany jest do korzystania z serwisu internetowego w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami, mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych oraz praw autorskich i własności intelektualnej usługodawcy, innych usługobiorców oraz osób trzecich. Usługobiorca obowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym. Usługobiorcę obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym. Usługobiorcy zabrania się wykorzystywania serwisu internetowego do rozpowszechniania niezamówionych informacji handlowych (spam). Usługobiorcy zabrania się także podejmowania jakichkolwiek działań zakłócających prawidłowe funkcjonowanie serwisu.
  6. Usługodawca przestrzega art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1513), zgodnie z którym: nie ponosi odpowiedzialności za przechowywane dane ten, kto udostępniając zasoby systemu teleinformatycznego w celu przechowywania danych przez usługobiorcę nie wie o bezprawnym charakterze danych lub związanej z nimi działalności, a w razie otrzymania urzędowego zawiadomienia lub uzyskania wiarygodnej wiadomości o bezprawnym charakterze danych lub związanej z nimi działalności niezwłocznie uniemożliwi dostęp do tych danych.
  7. Usługodawca podejmuje należyte starania, aby korzystanie z serwisu internetowego było dla usługobiorców bezpieczne. Korzystanie z serwisu wiąże się jednak ze standardowymi zagrożeniami występującymi w sieci internet. Podstawowym zagrożeniem każdego użytkownika internetu, w tym osób korzystających z usług elektronicznych, jest możliwość „zainfekowania” systemu teleinformatycznego przez różnego rodzaju złośliwe oprogramowanie tworzone głównie w celu wyrządzania szkód lub uzyskania nieuprawnionego dostępu do danych usługobiorcy. Dla uniknięcia zagrożeń z tym związanych, usługodawca zaleca, aby usługobiorca zaopatrzył swój sprzęt, który wykorzystuje podłączając się do Internetu, w program antywirusowy i stale go aktualizował, instalując jego najnowsze wersje, a także aktualizował na bieżąco przeglądarkę internetową oraz system operacyjny swojego urządzenia końcowego.

 

VIII. Procedura rozpatrywania reklamacji dotyczących Serwisu internetowego.

 

  1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Usługodawcy za działanie Serwisu Internetowego oraz Usług Elektronicznych są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym, Ustawie o Prawach Konsumenta oraz ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
  2. Reklamacja może zostać złożona:

a/ pisemnie na adres: Forum Concept sp. z o.o., ul. Marii Konopnickiej 28, 30-302 Kraków.

b/ w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@forumff.pl.

  1. Usługodawca zaleca podanie w opisie reklamacji jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości, a także oczekiwań oraz danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
  2. W razie zmiany podanych danych kontaktowych przez składającego reklamację w trakcie rozpatrywania reklamacji zobowiązany jest on do powiadomienia o tym Usługodawcy.
  3. Do reklamacji mogą zostać załączone przez składającego reklamację dowody (np. zdjęcia, dokumenty) związane z przedmiotem reklamacji. Usługodawca może także zwrócić się do składającego reklamację z prośbą o podanie dodatkowych informacji lub przesłanie dowodów, jeżeli ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.
  4. Usługodawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania.